Přeskočit na hlavní obsah

Víkend mezi auty, letadly a hrnečky

Náš poslední víkend byl nabitý zážitky. Již delší dobou jsme s Markem plánovali návštěvu Lipeneckého obra - přehlídky modelů letadel. Ráno jsme však zaspali a předpokládali jsme, že to nejlepší jsme zmeškali. Opak  byl však pravdou. V den Lipeneckého obra se totiž na Zbraslavi konal závod veteránů, o kterém jsme ani nevěděli a kde jsme právě díky zaspání stihli právě ta nejlepší auta. Udělali jsme si tedy procházku kolem tratě závodu a pokračovali do Lipenců. Tam jsme dorazili teprve kolem třetí, ale i zde se nám pozdní příchod vyplatil - právě ve chvíli, kdy jsme dorazili, vzlétl veliký model větroně s rozpětím asi osm metrů. Následovalo několik stíhaček, které předváděly nejrůznější kusy. Nikdy jsem na podobné akci nebyla, takže jsem byla opravdu nadšená. Jediné co se mi příliš nelíbilo bylo občerstvení, kde nejdřív neměli Kofolu, pivo neměli zrovna vychlazené a vepřovou krkovici vydávali za kuře. Jinak byl den opravdu vydařený, dokonce jsme viděli akrobacii s vrtulníky a s Markem jsme si koupili házedlo (model letadla bez motoru o rozpětí 80 cm - hází se s ním podobně jako s vlaštovkou) - hodláme jej vylepšit na goticko metalové žihadlo.

Na Marka zrovna trochu fouklo :D .

Když se řekne model letadla, představíte si letadlo s rozpětím několik metrů? (Obrázek je ze stránek Lipeneckého obra.)

Neděli jsme plánovali strávit poklidně u televize, ale nakonec jsme se rozhodli i s mojí mamkou vyrazit na tradiční hrnčířské trhy v Berouně. Navštívit Beroun právě v neděli se ukázalo jako dobrý tah, jelikož největší nával proběhl předchozí den. Zásoby zboží u stánků byly sice zúženy, nicméně i tak jsme toho nakoupili tolik, že víc už bychom ani neunesli. Kromě keramiky jsme si všichni tři pořídili krásné šperky, romantický krasohled a poprvé jsem ochutnala burčák. Fotky všech našich úlovků zveřejním, hned jak se s nimi vrátím od Marka k rodičům a budu mít čas je všechny nafotit.

Ilustrační obrázek ze stránek Berouna.

Náš víkend, který byl původně naplánován jako odpočinkový, se nakonec stal velice akčním a značně vyčerpávajícím, ovšem za nakoupené maličkosti a nabyté zážitky to rozhodně stálo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Před několika dny jsem si splnila sen a vydala jsem se s Markem na německý Wave Gotik Treffen, což je, pokud vím, největší gothic festival v Evropě. Měla jsem v úmyslu napsat normální článek, ale jen popis příjezdu a hotelu mi zabral půl stránky, proto jsem ho zase smazala a raději se inspirovala u Ophelie a připravila článek ve formě deníku v bodech.
A jsme tu :)
A few days ago my dream came true - me and Marek had been at Wave Gotik Treffen (the biggest gothic festival in Europe, I think). I don't want to do any long translation, I'll write just the main facts.

Lednové focení, část první

Před pár dny mi fotograf Lukáš Šimonek nabídl focení. Už dlouho jsem nic podobného nedělala a tak jsem se této nabídky hned chytila a již za pár dní jsme se vydali na fotografickou procházku. Původně jsme měli v úmyslu fotit v přírodě na sněhu, ovšem přes víkend sníh roztál, proto jsme plány změnili a rozhodli se pro omšelé městské prostředí. Nejprve jsme začali v podzemních chodbách na Vltavské. Je to malá síť liduprázných, špinavých chodeb, které dnes využívají jen bezdomovci. Naštěstí byla taková zima, že jsme žádného nepotkali. Dále jsme pokračovali na Letnou, ke kyvadlu, ale to už musím rozdělit do dalšího postu.

Zpět k Vánocům

Já vím, že počasí venku právě nepřeje vánočním náladám, ale konečně se mi dostaly do rukou vánoční fotky. Naše letošní Vánoce byly ve znamení kabelek a knih. Kabelky jsem původně chtěla  nafotit, ale nakonec jsem se rozhodla je přidat jako větší outfitový post, až všechny postupně vezmu do společnosti. Naproti tomu knihy jsem nafotila hned. Letos se u nás rozdalo celkem čtrnáct knih, z toho osm jsem dostala já. Nějakou tu knihu najdu pod stromečkem každý rok, ale v takovém počtu naposled ještě na základce. Dostala jsem tři povídkové, dva romány, jednu dokumentární, jeden komiks a jednu v angličtině. Také tak rádi dostáváte knihy? Miluji vůni nových knih :). Škoda jen, že kvůli učení se na zkoušky teď nemám na čtení dostatek času. (Marek říká, že zním jako Hermiona :D).

I know that the weather outside is not exactly in the Christmas mood, but I finally got into hands some Christmas photos. Our Christmas this year was in name of handbags and books. Firstly I'd like to shot handbags,…