Přeskočit na hlavní obsah

Koncert Wednesday 13

Neděle pro mě byla svátkem. Do Čech totiž dorazila jedna z mých úplně nejoblíbenějších skupin - Wednesday 13 se svou kapelou. Na tuto akci jsem se těšila už dlouho, a tak jsme s Markem namísto přešlapování doma vyrazili s půlhodinovým předstihem. A dobře jsme udělali. Na Ticketstreamu byla totiž za místo konání označena Nová Chmelnice. Znala jsem klub Exit Chmelnice, který již nějakou dobu nefunguje. Místo něj byl otevřen nový klub Exit-us, který má stále web www.exitchmelnice.cz. Vůbec mě tedy nenapadlo, že Nová Chmelnice není tentýž klub. Někdo jiný totiž opravil starý Exit a pojmenoval jej Nová Chmelnice. Dovedete si tedy jistě představit mé zděšení, když jsme dorazili před Exit-us, kde visela cedulka "zavřeno". Začali jsme tedy rychle volat různým známým, hledat na internetu a běhat mezi stanicemi MHD. Když jsme dorazili do správného klubu, bylo už skoro půl osmé a podle Ticketstreamu měla akce začít přesně v sedm. Utěšovala jsem se předkapelou, kterou jsem sice vidět chtěla, ale ne nezbytně. Nakonec se ukázalo, že v sedm se pouze otevíral klub a celá akce měla začít až v osm. Jsem ale ráda, že jsem to nevěděla předem, díky tomu jsem stihla i předkapelu, která začala hrát na minutu přesně.

Stoprocentní přesnost mě příjemně překvapila, to jsem zažila snad poprvé v životě. Dalším plusem bylo nazvučení - byly dobře slyšet všechny nástroje i zpěv, což také nebývá vždy. Také jsem velice ocenila, že koncert byl nekuřácký, sice se kouřilo u baru a občas si někdo zapálil i přes zákaz, celkově však bylo ovzduší v klubu moc příjemné. Dobře zde také fungovala klimatizace, takže mi nebylo horko ani při skákání u pódia. S povděkem jsem přijala také nové dveře u záchodů, které se konečně dají zamykat (ano, opravdu si všímám všeho). Jako jedinou nevýhodu jsem hodnotila pivo, které by vzhledem k chuti mohlo být levnější.
Večer zahájila českoněmecká glamová skupina Bitch and Chips, kterou jsem do té doby znala jen jako "tu kapelu, kde bubnuje prodavač z Nosferatu". Jejich hudba je našlápnutá a energická a skupina se role předkapely zhostila dobře, rozhýbali publikum a večer se správně rozjel.
Wednesday 13 a spol. nastoupili za tónů intra Blood Fades To Black. První co mě zaujalo bylo zpěvákovo líčení, se kterým vypadal, jako by parodoval black metalovou kapelu Immortal. Očekávala jsem, že se v odehraném setu budou vyskytovat především písničky z nejnovějšího alba Calling All Corpses. Z něj však myslím zahráli jen dvě - I Wanna Be Cremated a Calling All Corpses. Zbytek se nesl spíše v retrospektivním duchu. Došlo i na známé či méně známé písničky z CD Transylvania 902 10: Song of Death, Dying And the Dead z roku 2005, dokonce z něj hráli víc než z nového alba. Zvolili spíše tvrdší a rychlejší písničky, což zrovna mě až takovou radost neudělalo, mám od Wednesday 13 ráda všechno, ale pomalejší a melodičtější kusy mám ještě o trochu raději. Songy Till Death Do Us Party a I Walked With a Zombie mě ale plně uspokojily. Navíc při I Love To Say Fuck či Bad Things se výborně skanduje, takže i přesto, že jsem se nedočkala svým nejoblíbenějších písní, jsem si koncert užila nadmíru. Vystoupení Wednesday 13 jsem viděla již podruhé a z celého srdce doufám, že ne naposledy. Kdo na koncert nedorazil, velice prohloupil.

Fotky se nezdařily, ale experiment s videy docela vyšel. Škoda že jsou tak krátká.
video

video
(záběr do černoty je ve skutečnosti pohled na mou skákající maličkost - důkaz, že jsem tam byla :D)

A aby kladných zážitků za jeden den nebylo málo, když jsme se cestou domů stavili v McDonald's a mně se podařilo velice hloupě vylít celé pití, slečna která nás obsluhovala nám sama od sebe zdarma natočila novou velkou Colu a chovala se k nám velmi mile a vstřícně.
Kromě prvního nerváku se špatným klubem jsem si tento den moc užila. Kéž by to tak vycházelo pořád.

Komentáře

  1. Už jsem si je i poslechla a příště třeba půjdu s Tebou, nezní to tak špatně :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koncert by se ti mohl líbit, je to takové živé a dobře se na to skáče :).

      Vymazat
  2. heh niekedy nieje na škodu ked kapely meškajú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni právě vůbec nemeškali, na ticketstreamu to měli špatně napsané... Naštěstí :).

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Před několika dny jsem si splnila sen a vydala jsem se s Markem na německý Wave Gotik Treffen, což je, pokud vím, největší gothic festival v Evropě. Měla jsem v úmyslu napsat normální článek, ale jen popis příjezdu a hotelu mi zabral půl stránky, proto jsem ho zase smazala a raději se inspirovala u Ophelie a připravila článek ve formě deníku v bodech.
A jsme tu :)
A few days ago my dream came true - me and Marek had been at Wave Gotik Treffen (the biggest gothic festival in Europe, I think). I don't want to do any long translation, I'll write just the main facts.

Lednové focení, část první

Před pár dny mi fotograf Lukáš Šimonek nabídl focení. Už dlouho jsem nic podobného nedělala a tak jsem se této nabídky hned chytila a již za pár dní jsme se vydali na fotografickou procházku. Původně jsme měli v úmyslu fotit v přírodě na sněhu, ovšem přes víkend sníh roztál, proto jsme plány změnili a rozhodli se pro omšelé městské prostředí. Nejprve jsme začali v podzemních chodbách na Vltavské. Je to malá síť liduprázných, špinavých chodeb, které dnes využívají jen bezdomovci. Naštěstí byla taková zima, že jsme žádného nepotkali. Dále jsme pokračovali na Letnou, ke kyvadlu, ale to už musím rozdělit do dalšího postu.

Zpět k Vánocům

Já vím, že počasí venku právě nepřeje vánočním náladám, ale konečně se mi dostaly do rukou vánoční fotky. Naše letošní Vánoce byly ve znamení kabelek a knih. Kabelky jsem původně chtěla  nafotit, ale nakonec jsem se rozhodla je přidat jako větší outfitový post, až všechny postupně vezmu do společnosti. Naproti tomu knihy jsem nafotila hned. Letos se u nás rozdalo celkem čtrnáct knih, z toho osm jsem dostala já. Nějakou tu knihu najdu pod stromečkem každý rok, ale v takovém počtu naposled ještě na základce. Dostala jsem tři povídkové, dva romány, jednu dokumentární, jeden komiks a jednu v angličtině. Také tak rádi dostáváte knihy? Miluji vůni nových knih :). Škoda jen, že kvůli učení se na zkoušky teď nemám na čtení dostatek času. (Marek říká, že zním jako Hermiona :D).

I know that the weather outside is not exactly in the Christmas mood, but I finally got into hands some Christmas photos. Our Christmas this year was in name of handbags and books. Firstly I'd like to shot handbags,…