V plesové náladě

Plesová sezona je v plném proudu a tak jsme i my "nahodili obleky" a vypravili se na ples gymnázia Voděradská, kde studuje několik našich kamarádů a známých. Ples se konal v pražské Lucerně, z čehož jsem měla trochu obavy, protože na několika plesech, na kterých jsem tam před pár lety byla, bylo neuvěřitelně přelidněno, vedro, nedýchatelno a nedalo se sedět jinde než na schodech pro personál. Proto mě příjemně překvapilo, že v nejvyšším patře bylo spoustu volných míst, dokonce celé volné stoly, z nichž jeden obsadila naše skupinka.

Konečně máme s Markem vlastní plesovou fotku :)

Ověřila jsem si známou skutečnost, že cizí maturitní ples je mnohem zábavnější než vlastní. Před rokem, když jsem maturovala já, to bylo samé převlékání, zdravení se se všemi příbuznými, téměř povinné poslouchání projevů a obecně hektické plnění plánu. Teď jsem měla mnohem více času na povídání si se známými kolem stolu, na focení, pojídání obložených chlebíčků a obdivování (nebo kritizování) nejrůznějších módních kreací. Dokonce jsme si s Markem dobrovolně zatančili, což se nám na mém plese také nepoštěstilo. Jediná nepodařená věc byly moje šaty. Těšila jsem se, že si vezmu hedvábné bílé, které jsem si podle vlastního návrhu dala ušít před rokem na svůj maturiťák. Nemám v nich ani pořádnou fotku, což jsem hodlala napravit. Ovšem, jak se tak občas stává, když vám dlouho něco leží v šatníku a vy se to jednoho dne rozhodnete obléknout, zjistila jsem, že mi někde šponují, někde táhnou, zkrátka jsem si měla navrhnout něco, co pojme i menší změny postavy, a ne úzké upnuté šaty s rozparkem do poloviny stehna. V den plesu jsem tedy ještě musela změnit plány a vzít si šaty, které nosím poměrně běžně k naprosto všedním příležitostem. To a další nepříjemnosti, jako například rozpáraná krajková rukavička pět minut před odchodem nebo krém na ruce na šatech, mě tak rozladilo, že jsem do Lucerny málem odmítla jít. To by ale byla škoda, nakonec jsem se dobře bavila a i v obyčejnějších šatech jsem si připadala maximálně společensky.

S Lilly 

 S Magdou a Lilly


Bez chlebíčku by to nebyl ples

Po plese tradičně následovala afterparty, která bohužel vůbec nesplnila očekávání, hudba byla hrozná (nechápu proč má někdo potřebu remixovat dokonce i Gangam Style), DJové měli příšerné řeči a to dokáže zabít každou lepší náladu. Trochu mě to mrzelo, jelikož jsme si s kamarádkou Lilly vymyslely sladěné party modely a doufaly jsme, že je tam trochu předvedeme a alespoň se spolu vyfotíme. Bohužel jsme se tak nudili, že jsme s Markem odešli asi po hodině a na pořádnou fotku ani nedošlo. Doufám, že se brzy naskytne nějaká zábavnější akce, vhodná pro dvoje zebrované šaty.

Jediná fotka, kterou z afterparty máme, půjčená z 4events. ("Tvařte se, že se hrozně bavíte." :D)

Komentáře

  1. No...taky jsem o tom chtěla psát report, ale teď už je to v podstatě zbytečný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není, ty na to máš jinej pohled a názor a navíc tvůj blog čtou jiný lidi :). Myslím že naše články o tom samým nikdy nebudou stejný :).

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Lednové focení, část první

Zpět k Vánocům