Narozeniny

Protože dvacet mi je jen jednou, celý tento měsíc se nesl v duchu narozeninových oslav. Slavila jsem společně s kamarádkou Lilly, jednou na chatě u ohně, jednou v pražské Hospůdce u rytíře, kde je vždy příjemná atmosféra a výborná medovina, hlavně ta šípková. Sešlo se asi dvacet lidí, dostala jsem červovici, dort s hřbitovní svíčkou, steampunkové náušnice, přívěsek a růžového hrochodikobraza.



Konečně jsem pořádně vytáhla nové boty, které jsem si pořídila v Anglii - okované Creepers na klínku. Byly mi několikrát pochváleny, což se mi popravdě často nestává :D. Dokonce nás s Markem oslovila nějaká rodina v tramvaji a chtěla si nás vyfotit, a vyprávěli o nějakém obchodě, kde viděli podobné :D. Nakonec kolem nás projelo Maserati a limuzína Hummer a zatímco lidé venku zírali na auta, posádka uvnitř zírala na nás a mávala. Na jeden den skutečně neobvyklý počet pozitivních ohlasů.






košile: Pietro Filippi
top: H&M
sukně: vintage
boty: z Londýna

Bonusová fotka z oslavy, s červovicí a záhrobním dortem :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Lednové focení, část první

Zpět k Vánocům