Everything changes

Můj život se v posledních dnech téměř dramaticky změnil. Od jara 2012, kdy jsem odmaturovala, jsem nedělala téměř nic. Nedostala jsem se na takovou školu, na kterou bych chtěla, a tak jsem skončila na pomaturitním studiu angličtiny a to bylo jaksi vše. Teď jsem konečně nastoupila na vysokou školu, takže kdo chodíte na filosofickou fakultu UK, můžete mě tam potkat. Navíc jsem konečně sehnala menší brigádu - takže jsem celý týden ve škole až do večera a v pauzách mezi přednáškami chodím venčit buldočku Amélku (což je brigáda sice drobná, ale neúnavná a asi jediná, kterou bych stihla). Ve volném čase zatím hlavně spím - ta zlomová změna režimu mě vyčerpává. Doufám, že se to brzy srovná a já zase budu mít čas na blogování. Děkuji všem, kdo mi i přes mé prostoje zůstávají věrni, brzy tu určitě bude zase něco nového ke čtení :).

Shortly: my life has changed a few days ago. After one and half year, when I haven't done anything, I got into the university. I also got a small job - I walk the bulldog Amelie. All the time I'm at the school and in my free time I'm with Amelie. The rest of the time I sleep, because the abrupt change in mode exhausts me. I hope it will be better soon and I'll have time for blogging. Thanks to everyone, who stay faithful, soon there will be something new to read :).



Dvě Instagramové fotky - protože být aktivní na Instagramu je pro mě momentálně mnohem jednodušší. První je s mou svěřenkyní Amélií, na druhé jsem se spolužačkou a spoluvenčitelkou Lilly v první školní den - pod cedulkou se jménem školy a s vínem během pauzy :).

Two Instagram photos - because to be active on Instagram is at the moment much easier for me. The first is with Amelie, on the other I'm with my friend and classmate Lilly on the first school day - under a sign with the name of the school and during wine break :).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Lednové focení, část první

Zpět k Vánocům