Podzimní procházka


Asi každý si už všiml, že jsem mírně posedlá podzimem. Proto jsme si v jeden hezký den, v době kdy se veselý podzim pomalu začíná měnit v melancholickou pustotu, vypravili na procházku spojenou s focením. Jako každý podzim se u mě opět projevila touha po přírodnosti, tak jsem se rozhodla něco z této nálady zachovat na fotkách. Odložila jsem tedy většinu šperků, lak na nehty a metalické líčení a šlo se fotit. Tentokrát jsme se s Markem nepokoušeli o žádné velké umění, ale spíš o zachycení nálady v posledních barvách končícího podzimu.
S výsledkem jsem spokojená - a teď je nejvyšší čas dát podzimu sbohem, přírodnost si schovat na příští rok a vrhnout se na dokonale vyumělkovanou zimu :D.

I guess everyone had noticed that I'm slightly obsessed with autumn. That's why we went for a walk, connnected with photoshooting, in one sunny day, at a time when the cheerful autumn slowly beginning to change in a melancholic winter. Like every autumn I had the desire for naturalness and I decided to preserve a bit of this mood in the photos, so I left most of the jewelry, nail polish and metallic make-up at home. This time me and Marek didn't try to do any great art, but rather to capture the mood of the last colours of ending autumn.
I'm satisfied with the results - and now it's high time to say goodbye to autumn, to hide naturalness for the next year and pounce on a perfectly contrived winter :D.
























Komentáře

  1. Moc krásné fotky, a i ty copánky! Nejlepší je ta nejvíce zblízka, to už chce kuráž takhle se fotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :). Taky jsem se tak nikdy nefotila :).

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Lednové focení, část první

Zpět k Vánocům