DIY ouija triko


Konečně se projevil další závan mé tvůrčí energie. Stejně jako minule jsem se pustila do malování na textil, tentokrát jsem si ale troufla na větší celek a už jsem jen neobtiskovala, ale opravdu malovala štětcem. Téma jsem měla promyšlené už dávno - na triku jsem zvěčnila spiritistickou desku pro kominikaci s duchy Ouija (existuje pro ni nějaké české slovo?).

Finally, there is the new product of my creative energy. Like last time, I began to paint on fabric, but now I've tried something bigger. This time I haven't just printed  but really painted with a brush. I had the topic of the picture on my mind for a long time ago - an Ouija board for communication with ghosts.


Potisk jsem si nejprve předkreslila světlou tužkou na oči a pak obtáhla neředěnou bílou barvou Neopaque. Po zaschnutí jsem barvu zažehlila a nakonec jsem odstříhla spodní lem, aby triko nebylo zbytečně dlouhé.
S finální podobou trika jsem spokojená, ani jsem nečekala, že se tolik povede. Mám teď chuť pomalovat celý šatník :).




A byla jsem nakupovat - konečně mám zase kožené kalhoty. Cítím se úplná :D.
And I was shopping - finally got back leather pants. I feel complete :D.


Komentáře

  1. luxusní!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. to triko je super urobene ,sikulka a chvalim aj pekne foto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Už se pokouším o další, tentokrát šněrovací :).

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Lednové focení, část první

Zpět k Vánocům