Zpět k Vánocům


Já vím, že počasí venku právě nepřeje vánočním náladám, ale konečně se mi dostaly do rukou vánoční fotky. Naše letošní Vánoce byly ve znamení kabelek a knih. Kabelky jsem původně chtěla  nafotit, ale nakonec jsem se rozhodla je přidat jako větší outfitový post, až všechny postupně vezmu do společnosti. Naproti tomu knihy jsem nafotila hned. Letos se u nás rozdalo celkem čtrnáct knih, z toho osm jsem dostala já. Nějakou tu knihu najdu pod stromečkem každý rok, ale v takovém počtu naposled ještě na základce. Dostala jsem tři povídkové, dva romány, jednu dokumentární, jeden komiks a jednu v angličtině. Také tak rádi dostáváte knihy? Miluji vůni nových knih :). Škoda jen, že kvůli učení se na zkoušky teď nemám na čtení dostatek času. (Marek říká, že zním jako Hermiona :D).

I know that the weather outside is not exactly in the Christmas mood, but I finally got into hands some Christmas photos. Our Christmas this year was in name of handbags and books. Firstly I'd like to shot handbags, but in the end I have decided to add a larger outfit post with them all later. I've rather shot books. This year we gave ourself fourteen books, eight of them were for me. I always find some book under the tree, but I haven't received so big number of books since elementary school. I got three books of short stories, two novels, one documentary book, one comic and one novel in English. Are you also so happy when you get the book? I love the smell of new books :). Pity that I must learn for exams now so I haven't got enough time to read. (Marek says that sound like Hermione :D).

Trochu to zaniká, ale nad mou rukou je další výsadní nezbytnost našich Vánoc - na stromeček dáváme jen skutečné svíčky. Dokonce i před domem máme lucernu s pravou svíčkou, žádné světelné řetězy jako v Las Vegas.

Každoročně míváme velký stromek - jelikož máme v obýváku vysoký strop, vejde se nám tam více jak třímetrový strom. Jednou rodiče, pod záminkou, že už jsem velká, pořídili stromek poloviční, ale ukázalo se, že jsem dětinštější, než si mysleli, mám ráda dodržování rodiných tradic a nerada něco měním. Další rok jsme se tedy opět vrátili k velkému stromu. Obvykle ho kupujeme přímo od hajného, takže vyjde levněji, než malý smrček z Ikey. Letos jsme měli strom speciální - náš vlastní. Taťka s Markem ho pokáceli na naší zahradě 23. prosince. Původně měl sedm metrů a větve, které jsme ořezali ze zbývajících čtyř, jsem použila k výrobě menšího "stromku", který máme s markem v pokoji. To z čistě ekonomických důvodů. Věřili byste, že u nás prodávali sotva metrového drobečka za pět stovek? Pro představu, náš nadměrný strom od hajného nás nestojí ani dvě. To je tedy jen taková malá odbočka k mému rozčarování :D.

Stromeček je na focení bohužel moc velký a místa je málo, tak můžete vidět i část pohovky a palmu :D.
Our Christmas tree is unfortunately too big and there is little space, so you can see also a part of a sofa and a palm :D.


Co se týče dárků, měla jsem je nakoupené ještě před začátkem adventu a na železnou neděli jsem je měla už zabalené a schované pod skříní. Darovala jsem především knihy (Luxor si na nás letos pořádně namastil kapsu, jen co je pravda :D), protože u nás by to bez knih nebyly Vánoce. Rodičům jsem navíc koupila lístky na koncert Trans Siberian Orchestra, který bude 24. ledna. Jsem vážně zvědavá, jak se jim to zalíbí.  S Markem jsme se navzájem naprosto nezáměrně podarovali komiksy, naštěstí jsme se trefili a každý je jiný. Tak máme doma Vránu: Soumrak bohů a Muži, kteří nenávidí ženy I. Některé další dárky, které jsem od Ježíška dostala já, jsem pro vás nafotila. Třeba vám to za rok pomůže při výběru dárků :).

I had purchased all gifts before the beginning of Advent and on the first Sunday, I had already wrapped and hidden under the wardrobe all presents. I have bought books (because it's not Christmas without books for us) and tickets for Trans Siberian Orchestra concert for my parents and comics Girl With a Dragon Tattoo for Mark. Mark gave me comics too: The Crow: Skinning the Wolves.





 Železnou růži mi dal Marek a poslední dvě fotky nejspíš poslouží jako koncept pro budoucí focení.
This iron rose is from Marek and last two photos can be a concept for a new photo shooting.

Kožený obal na knihu a náušnice a žabí přívěsek z Bali.
Leather book cover and a frog pendant and earrings from Bali.

Steampunkové šperky od Marka, které se skvěle hodí k těm, co jsem dostala k narozeninám od Kuby :).
Steampunk jewelry from Marek, which perfectly match with those I got as a birthday gift from my friend Kuba :).

Poslední dárek - schválně, uhodnete, co je zač? :)
The last gift. Guess what it is :).

Instagramová fotka mého vánočního cukroví.
Instagram photo of my Christmas cookies.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Lednové focení, část první