Přeskočit na hlavní obsah

Tričko Powerwolf pro Marka

Koncem února měl Marek narozeniny a i když si obvykle nic nedáváme, tentokrát jsem udělala malou výjimku (prostě hrozně ráda dávám dárky). Jelikož všechna Markova trika vypadají víceméně stejně, napadlo mě, že mu pořídím nějaké s potiskem kapely, kterou má rád. Problém s metalovým merchandisem (oficiální zboží kapel) je ale ten, že nejen že není zrovna levný, trika jsou navíc celá potištěná xichty všech členů kapel, případně hromadou démonů, pekelných ohňů, no co vám budu povídat :D. Osobně mám raději potisky minimalističtější, ideálně jednobarevné, a s dostupnou nabídek trik mi nezbylo nic jiného, než  sebrat Markovi jedno triko a zaručeně pravý merchandise vyrobit sama.




Pro skupinu Powerwolf jsem se rozhodla proto, že je opravdu dobrá (doporučuji), líbí se Markovi i mně a navíc: asi jako jediná metalová skupina na světě má jednoduchý nápis s rovnými liniemi :D. Do tvoření jsem se dala v den narozenin, asi hodinu před tím, než Marek skončil ve škole, takže jsem byla dost v presu. Když Marek přišel, mamka ho ještě dlouho musela držet v kuchyni se večeří, abych stihla domalovat poslední písmeno a vše usušit a zažehlit. Triko Marek dostal doslova ještě teplé :). 
Pár postřehů pro malování na trika: pokud jste leváci, malujte vždy zprava doleva, abyste si malbu nerozmazali, pak už byste to neodstranili. Že si musíte vložit něco dovnitř do trika, aby barva neprosákla na záda, je jasné. Doporučuji k tomu ale nepoužívat noviny, tiskařská barva se rozmočí a obtiskne se na vnitřní stranu obrázku. Barvu raději moc neřeďte, ideálně vůbec, pak se může do látky rozpít. Jsou to samé zjevné věci, ale věřte mi, člověk to snadno přehlédne. Na rubu ouija trika mám krásně čitelný článek a pentagram na břiše mám jen kvůli tomu, že jsem si tam levou rukou udělala šmouhu :D. Se svými výsledky jsem spokojená čím dál tím víc, myslím že tohle není zdaleka poslední kapelový počin. 

Nápis je červený, i když to na fotkách není úplně poznat.

No a když už jsem byla v tom dávání dárků, tak nezůstalo jen u trika. Když květinu pro chlapa, tak jedině nějakou drsnou, třeba jedovatou, trnitou, nebo masožravou :D. Rosnatku jsem chtěla  Markovi pořídit už k Vánocům, ale nechala jsem si to na konec a pak jsem ji nestihla sehnat. Teď na ni narazil taťka v botanické zahradě Na Slupi. Jmenuje se Frank a krásně se jí u nás daří.



Summary again (I'm so lazy these days to do some longer translation):
- My boyfriend Marek had a birthday and I made a gift for him
- I wanted a merchandise T-shirt for him, but all metal bands have got to much colorful and kitschy prints --> I made it myself
- I have chosen Powerwolf band, because they're excellent, we like them and they've got a simple sign with straight lines
- I've taken one of Marek's ordinary T-shirt and painted a picture (It's red, but on the photos it's not visible)
- I'm quite satisfied with the result
- I also gave to Marek a flower - a carnivorous plant called Frank :)

A Powerwolf na konec:

Komentáře

  1. Teda to triko vypadá perfektně *_* pořád jsem čekala, že se dočtu jakou jsi použila šablonu a ono je to od ruky !!!
    K tomu prosakování - já si vždycky do trika nasunu takovou dřevěnou desku...nějak se tomu říká, museli jsme to mít do školy na dílny - něco jako...pracovní prkno, nebo tak =D a to je fakt super - zaručeně neprosákne!
    Jo a masožravka je úžasná ♥ taky jsem si teď jednu pořídila - tu kusadlovou =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Ony ty rovný tahy se celkem dají chytnout od ruky, i když se mi pak dva dny klepala, jak jsem se křečovitě snažila nepřetáhnout :D.
      Já dovnitř šoupla igelitku a taky jsem s tím byla spokojená, i když na prkně se určitě musí líp malovat, do příště na to něco najdu :).
      Tu tvou masožravku jsem viděla na instagramu, tu bych taky chtěla, ta je ze všech masožravek nejzlejší :D.

      Vymazat
  2. two beautiful ladies-paul

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Před několika dny jsem si splnila sen a vydala jsem se s Markem na německý Wave Gotik Treffen, což je, pokud vím, největší gothic festival v Evropě. Měla jsem v úmyslu napsat normální článek, ale jen popis příjezdu a hotelu mi zabral půl stránky, proto jsem ho zase smazala a raději se inspirovala u Ophelie a připravila článek ve formě deníku v bodech.
A jsme tu :)
A few days ago my dream came true - me and Marek had been at Wave Gotik Treffen (the biggest gothic festival in Europe, I think). I don't want to do any long translation, I'll write just the main facts. 

Lednové focení, část první

Před pár dny mi fotograf Lukáš Šimonek nabídl focení. Už dlouho jsem nic podobného nedělala a tak jsem se této nabídky hned chytila a již za pár dní jsme se vydali na fotografickou procházku. Původně jsme měli v úmyslu fotit v přírodě na sněhu, ovšem přes víkend sníh roztál, proto jsme plány změnili a rozhodli se pro omšelé městské prostředí. Nejprve jsme začali v podzemních chodbách na Vltavské. Je to malá síť liduprázných, špinavých chodeb, které dnes využívají jen bezdomovci. Naštěstí byla taková zima, že jsme žádného nepotkali. Dále jsme pokračovali na Letnou, ke kyvadlu, ale to už musím rozdělit do dalšího postu.

Zpět k Vánocům

Já vím, že počasí venku právě nepřeje vánočním náladám, ale konečně se mi dostaly do rukou vánoční fotky. Naše letošní Vánoce byly ve znamení kabelek a knih. Kabelky jsem původně chtěla  nafotit, ale nakonec jsem se rozhodla je přidat jako větší outfitový post, až všechny postupně vezmu do společnosti. Naproti tomu knihy jsem nafotila hned. Letos se u nás rozdalo celkem čtrnáct knih, z toho osm jsem dostala já. Nějakou tu knihu najdu pod stromečkem každý rok, ale v takovém počtu naposled ještě na základce. Dostala jsem tři povídkové, dva romány, jednu dokumentární, jeden komiks a jednu v angličtině. Také tak rádi dostáváte knihy? Miluji vůni nových knih :). Škoda jen, že kvůli učení se na zkoušky teď nemám na čtení dostatek času. (Marek říká, že zním jako Hermiona :D).

I know that the weather outside is not exactly in the Christmas mood, but I finally got into hands some Christmas photos. Our Christmas this year was in name of handbags and books. Firstly I'd like to shot handbags,…