Lordi pro Lilly

Na jaře slavila moje kamarádka Lilly dvacáté první narozeniny, a tak jsem pro ni vyrobila dárek na přání: tričko s logem kapely Lordi, jejichž trika jsou obvykle dost přeplácaná.

In the spring my friend Lilly celebrated twenty-first birthday, so I made ​​her a gift for request: T-shirt with the logo of the band Lordi, whose shirts are usually quite kitschy. 




Můj vzor z Googlu
My pattern from Google

Provedla jsem to tak, že jsem si na internetu našla požadované logo, na triku jsem si naměřila střed a okraje, natáhla jsem ho přes monitor notebooku, upevnila jsem ho kolíčky na prádlo a bílou tužkou na oči jsem obtáhla prosvícený nápis. Pak jsem triko sundala, vsunula do něj igelitku a předkreslený tvar obtáhla štětcem s barvou na textil. Nakonec jsem nápis nechala zaschnout, zažehlila jsem ho a za pár hodin se už dárek předával na oslavě.
Lilly už triko prý prala a barva zřejmě drží dobře :).

I did this so that I found desired logo on the internet, I measured the center and the edges of the T-shirt, I fixed it on laptop monitor with clothes pegs and I traced the shining sign with a white eyeliner. Then I slipped a plastic bag into the T-shirt and traced the shape with the brush with a paint on textiles. In the end I let it dry, ironed it and for a couple of hours the present was donated at the celebration. 
Lilly had already washed the T-shirt and the color seems to hold well :).


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Lednové focení, část první

Zpět k Vánocům