Paříž 2014 - den 3

Měla bych na blogu trochu zapracovat, před pár dny jsem byla v Drážďanech a to jsem ještě ani nezveřejnila všechno zveřejnitelné z Paříže, kde jsme byli v září. Pokusím se sem všechny fotky z výletu do Paříže dát dnes a už s tím neotravovat :D.


Den 3:
- jedeme do Versailles
- palác je tolik obložen zlatem, až mi oči přecházejí, za chvíli mi jednotlivé místnosti splývají, navíc je zde plno turistů, horko, celkem rychle vybíhám ven
- pokračujeme parkem, ten se mi líbí mnohem víc
- dojdeme k Malému Trianonu, který byl původně postaven pro madame Pompadour - ten je opravdu krásný, hned bych se nastěhovala
- za Trianonem je vesnička Marie Antoinetty - jsem naprosto nadšená, chápu, proč si Marie Antoinetta chtěla postavit soukromou vesničku se zvířaty, zeleninou a potokem
- rodiče běží do Velkého Trianonu, my už umíráme a raději čekáme v trávě pod stromy
- jedeme vlakem domů a vracíme se do hotelu za tmy








Zrcadlová galerie

Zrcadlová fotka :)












Malý Trianon














A vesnička Marie Antoinetty























Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Lednové focení, část první

Zpět k Vánocům