Paříž 2014 - Den 4


V uplynulém roce jsem prokázala snad největší pasivitu, jaká se ve mně kdy zrodila :D. Prosím, dokončete se mnou prázdninovou prohlídku Paříže a já se snad brzy zase rozjedu a dodám něco aktuálnějšího :). A nebo možná něco ještě staršího, co se mi tu za tu dobu nahromadilo :D.



Den 4:
- trasa tohoto dne je: galerie Centre George Pompidou (dovnitř nejdeme, podíváme se jen do vestibulu), kostel Saint-Merri (je v rekonstrukci a nemůžeme se do něj podívat) a Stravinského fontána --> Louvre (já s Markem jdeme na egyptské památky - doplňujeme znalosti získané ze Star Gate :D) --> oblouk Carrousel a zahrady Tuileries (co je tam zajímavého k vidění najdete na fotkách :D) --> náměstí Concorde --> Grand a Petit palais --> Champs Elysées --> Vítězný oblouk (od něj nám jede autobus až k hotelu, cestou vidíme z okna Clichy, nasvícený Moulin Rouge a chrám Sacré Coeur)


Centre George Pompidou a kostel Saint-Merri v pozadí...

...Stravinského fontána a Centre George Pompidou v pozadí...

...Stravinského fontána a kostel Saint-Merri v pozdadí. Prostě kam v Paříži kopnete, najdete památku :D.





Louvre










Hadí prsten se mi líbí... Skoro bych ho i chtěla, kdybych neměla podobný. Z Metalfestu. Za dvě stovky :D. 












 Mumie jen oživnout

Mumie krokodýla...

...koček... 

...berana

Mistička

Letmý pohled z okna Louvru

Obrácená pyramida pod Lovrem, pod kterou, jak všichni víme, leží Máří Megdaléna :D.

Oblouk Carrousel

Od Carrouselu pohled zpět na Louvre

Carrousel zespoda

Zdá se, že od Louvru je to přes zahrady Tuileries a Concord co by kamenem dohodil k Vítěznému oblouku. Omyl. Málem jsem na té trase nechala nohy :D.

Louvre jsme nechali za sebou



Zahrady Tuileries



A co že je tedy k vidění v zahradách Tuileries?

Přece kozlové.

Uff

Concord s obeliskem poctivě stopeným v Luxoru :D

Petit palais (Malý palác)

Grand palais (Velký palác)

Vstup do Malého paláce


Invalidovna z dálky

Megadelfín na mostním pilíři

Skleněná střecha Velkého paláce


Konečně Vítězný oblouk

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Lednové focení, část první

Zpět k Vánocům