Přeskočit na hlavní obsah

Na Okoř

Prolézajíc fotky z festivalů, objevila jsem také pár z výletu na Okoř, který jsme podnikli začátkem léta. Zříceniny hradů mám obzvlášť ráda a na této jsem navíc nikdy nebyla. Trochu mě zklamalo, že se může procházet jen s průvodcem, protože to zmenšuje šanci na pořádné fotky. Přesto se nám podařilo pořídit alespoň několik momentek.
Výlet na Okoř je ale příjemný, k hradu vede alej podél které teče potok (na jehož břehu seděla koťátka a lovila rybky - jak z nějaké dětské básničky :D), starobylé domy v podhradí jsou většinou krásně zrekonstruované, a to včetně starého mlýna.

Going through photos from festivals I also discovered a few from trip to Okoř that we made at the beginning of the summer. I love ruined castles and moreover I never had been there. I was a little disappointed we couldn't pass it without a guide and group of another tourists, because it reduces the chance of good photos. Nevertheless, we managed to take a few snapshots.
Trip to Okoř was nice, there were  alley leading to the castle and a stream flowing along it (and kittens, sitting on the shore and hunting small fish - like some nursery rhyme :D), and ancient castle houses which are mostly beautifully restored, including the old mill.

























Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Wave Gotik Treffen 2014 - část první

Před několika dny jsem si splnila sen a vydala jsem se s Markem na německý Wave Gotik Treffen, což je, pokud vím, největší gothic festival v Evropě. Měla jsem v úmyslu napsat normální článek, ale jen popis příjezdu a hotelu mi zabral půl stránky, proto jsem ho zase smazala a raději se inspirovala u Ophelie a připravila článek ve formě deníku v bodech.
A jsme tu :)
A few days ago my dream came true - me and Marek had been at Wave Gotik Treffen (the biggest gothic festival in Europe, I think). I don't want to do any long translation, I'll write just the main facts. 

Lednové focení, část první

Před pár dny mi fotograf Lukáš Šimonek nabídl focení. Už dlouho jsem nic podobného nedělala a tak jsem se této nabídky hned chytila a již za pár dní jsme se vydali na fotografickou procházku. Původně jsme měli v úmyslu fotit v přírodě na sněhu, ovšem přes víkend sníh roztál, proto jsme plány změnili a rozhodli se pro omšelé městské prostředí. Nejprve jsme začali v podzemních chodbách na Vltavské. Je to malá síť liduprázných, špinavých chodeb, které dnes využívají jen bezdomovci. Naštěstí byla taková zima, že jsme žádného nepotkali. Dále jsme pokračovali na Letnou, ke kyvadlu, ale to už musím rozdělit do dalšího postu.

Zpět k Vánocům

Já vím, že počasí venku právě nepřeje vánočním náladám, ale konečně se mi dostaly do rukou vánoční fotky. Naše letošní Vánoce byly ve znamení kabelek a knih. Kabelky jsem původně chtěla  nafotit, ale nakonec jsem se rozhodla je přidat jako větší outfitový post, až všechny postupně vezmu do společnosti. Naproti tomu knihy jsem nafotila hned. Letos se u nás rozdalo celkem čtrnáct knih, z toho osm jsem dostala já. Nějakou tu knihu najdu pod stromečkem každý rok, ale v takovém počtu naposled ještě na základce. Dostala jsem tři povídkové, dva romány, jednu dokumentární, jeden komiks a jednu v angličtině. Také tak rádi dostáváte knihy? Miluji vůni nových knih :). Škoda jen, že kvůli učení se na zkoušky teď nemám na čtení dostatek času. (Marek říká, že zním jako Hermiona :D).

I know that the weather outside is not exactly in the Christmas mood, but I finally got into hands some Christmas photos. Our Christmas this year was in name of handbags and books. Firstly I'd like to shot handbags,…